Доставка та оплата

Доставка по Україні

  • Доставка товару здійснюється за рахунок покупця за тарифами траспортних компаній Нова Пошта та Укрпошта
  • При оплаті післяплатою (накладений платіж), покупець оплачує комісію Нової Пошти за переказ грошей (2% від вартості товару + 20грн)
  • При оплаті на розрахунковий рахунок, карткою через систему LIQPAY, кредити ПриватБанка та МоноБанка - немає додаткових комісій

Умови безкоштовної доставки

  • Безкоштовна доставка на товари вартістю від 7000грн
  • Безкоштовна доставка Укрпоштою для замовлень на суму від 1500грн (доступна не для всіх товарів, подробиці можна дізнатись у нашого менеджера)
  • Безкоштовна доставка виконується тільки до відділення/поштомата Нової Пошти або Укрпошти
  • Безкоштовна доставка не поширюється на габаритні меблі (шафи, комоди, ліжечка)
  • Безкоштовна доставка не поширюється на товари зі знижкою!
  • Безкоштовна доставка не діє при виборі способу оплати з безвідсотковим кредитом (Оплата частинами ПриватБанк, Покупка Частинами Монобанк)
  • При комплексних закупівлях умови доставки обговорюються з менеджером

Способи оплати

Оплата карткою через систему LIQPAY • Оплата онлайн карткою, Apple Pay, Google Pay

Накладений платіж • Оплата товару у відділенні Нової Пошти під час отримання. Комісія Нової Пошти за переказ грошей 2% від вартості товару + 20грн. Доступний для замовлень на суму від 500грн.

Оплата готівкою • Сплатити товар готівкою можна у наших супермаркетах в Києві та Сумах.

Оплата на розрахунковий рахунок • Менеджер надішле вам реквізити для оплати після підтвердження замовлення.

Картка «Пакунок малюка» • Оплата соціальною карткою через платіжну систему Liqpay.

Оплата Частинами від ПриватБанк • Безвідсоткова розстрочка на строк до 4 платежів (3 місяці). Для використання цього способу оплати на Вашій картці ПриватБанку має бути достатній ліміт на Оплату Частинами. Перевірити ліміт можна у додатку Приват24.

Покупка Частинами від monobank • Безвідсоткова розстрочка на строк до 4 платежів (3 місяці). Для використання даного способу оплати на Вашій картці Монобанку має бути достатній ліміт на Покупку Частинами. Перевірити ліміт можна у додатку mono. При оформленні замовлення обов'язково вказуйте номер телефону як у додатку Монобанку. Підтвердження покупки відбувається у додатку банка.

Умови доставки в будь-яке місто України

  • Ми завжди прагнемо, щоб ваше замовлення прибуло якнайшвидше. Зазвичай обробка та передача замовлення на відправку займає 1–2 дні. Проте в періоди підвищеного навантаження, наприклад під час свят, сезонних розпродажів чи днів видачі "Пакунка Малюка", цей процес може тривати до 3 днів. Дякуємо за розуміння! Ми, як і Ви, хочемо, щоб ваші покупки дісталися до Вас якомога швидше.
  • Доставка здійснюється за допомогою транспортних компаній «Нова Пошта» та «Укрпошта».
  • Вартість відправки розраховується за більшим значенням фактичної або об'ємної ваги помноженого на коефіцієнт 1,4. В тариф також додається вартість дерев'яної обрешітки та іншої упаковки.
  • Вартість доставки формується виходячи з габаритів, ваги, а також місця призначення та способу доставки. Послуги компанії-перевізника з доставки замовлення Ви оплачуєте на місці, при його отриманні.
  • При отриманні товару необхідно мати при собі номер декларації та документ, що посвідчує особу.
  • У разі оформлення замовлення товару на юридичну особу, одержувач зобов'язаний мати при собі довіреність або довірчий лист від підприємства-замовника у довільній формі з «мокрою» печаткою.
  • На складі служби доставки обов'язково перевірте комплектацію товару, наявність зовнішніх пошкоджень упаковки та дефектів виробу. Ви маєте право відмовитися від отримання товару на місці, без додаткових витрат з Вашого боку.
  • Доставка товару на замовлення в наші супермаркети (м. Суми та м. Київ) здійснюється протягом 1-3 днів з моменту оплати.Складання товару не проводиться.
  • Не всі товари представлені на сайті є в наявності у супермаркетах. Ви можете уточнити наявність товару у магазині за телефоном. Багато товарів знаходяться на складах і для того, щоб доставити їх до супермаркету, знадобиться від 1-го до 3-х днів
  • Занесення великогабаритного товару на поверх у будинках, не обладнаних ліфтом, — платне. Тариф 20 грн. за поверх, починаючи з другого поверху. Перелік великогабаритних товарів: будиночки, гірки, габаритні батути, гойдалки, ігрові комплекси, спортивні комплекси, дитячі ліжечка, крісла, комоди, меблеві комплекти, парти, столи та стільці, шафи, універсальні коляски, електромобілі, матраци.
  • Відповідно до чинного законодавства України, «Закон із захисту прав споживачів. Стаття 8», ви маєте право здійснити повернення товару протягом повних 14 календарних днів з моменту покупки. Повернення товару, дефект якого виявлено поза складом служби кур'єрської доставки, здійснюється покупцем за власні кошти, у розмірі встановленого тарифу доставки на сьогоднішній день за допомогою компанії-перевізника або власними силами.
  • Якщо після оформлення замовлення виявиться, що товар відсутній на складі, продавець зв’яжеться з Вами для узгодження деталей. Якщо запропоновані терміни виконання замовлення Вас не влаштовують або товар недоступний, продавець залишає за собою право скасувати замовлення в односторонньому порядку та видалити його з системи. У такому випадку Ви отримаєте повідомлення електронною поштою або телефоном.

Повернення товару

Відповідно до Закону про захист прав споживача, Ви можете відмовитися від товару, придбаного в karapuzov.com.ua або обміняти його на аналогічний.

Обмін або повернення товару належної якості може бути проведено протягом 14 днів з дня покупки (термін визначається за датою, зазначеною в товарному чеку), за наступних умов:

  • товар не повинен експлуатуватися протягом усього терміну від покупки - тобто. є новим;
  • збережено товарний вигляд (відсутність подряпин, сколів, потертостей тощо), споживчі властивості, пломби, ярлики придбаного товару;
  • наявність товарного чека, отриманого споживачем із придбаним товаром.

За умови відсутності аналогічного товару у продажу, ви маєте право придбати інший товар із наявного асортименту з перерахунком вартості відповідно до «Закону про захист прав споживача» або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару.

Важливо! Якщо клієнт зробив замовлення товару, доставку якого потрібно зробити з іншого міста, то у разі повернення товару з необ'єктивних причин (просто не сподобався), клієнт оплачує доставку замовлення в обидві сторони згідно з квитанцією транспортної компанії.

Якщо повернення пов'язане із заводським браком або механічним пошкодженням, у разі повернення клієнт доставку не оплачує.

У разі оплати на картку або розрахунковий рахунок.

Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту відмови від отримання товару на Новій Пошті.  Якщо Ви спочатку отримали товар на Новій Пошті, а потім вирішили повернути, то повернення грошей здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання та перевірки нами товару.

Зверніть увагу! Предмети особистої гігієни, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, перо-пухові вироби, дитячі м'які та надувні іграшки, товари для новонароджених (пляшки, соски) та подібні товари обміну та поверненню не підлягають. У разі, якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Якщо ви відмовитеся від покупки на місці (якщо товар відповідає тому, що ви замовляли), кур'єру оплачується вартість доставки. Повернення, обмін та рішення гарантійних випадків відбувається через склад.

Важливо! Всі товари, які ми продаємо, є новими, тому деякі види товарів (коляски, ліжечка, велосипеди та інші) після розпакування можуть мати характерний запах нових матеріалів. Це нормальне явище – запах зникне після провітрювання товару.

Комплектація товару

Опис комплектації товару на сайті в окремих випадках може не повністю відповідати тому, що є на складі. Причиною цього можуть бути неточності в описі товару, які ми намагаємося оперативно виправляти, так і зміна комплектації з боку виробників. Щоб уникнути неприємних ситуацій, просимо вас уточнювати у менеджера комплектацію замовленого вами товару.

icon_callback 095 110 77 22 icon_callback 068 110 77 22 icon_viber Viber icon_email info@karapuzov.com.ua
1
false
false
true
Вилучити
Змінити
tr